21 de setembre del 2007

RTW - PRIMERS SORPRESOS

Ja tenim resposta de roundtheworldflight.com, són molt eficients i simpàtics, ens han dit que és possible la ruta que tenim pensada, la qual hem variat una mica de l’anterior penjada al blog, Londres- Lima (viatje terrestre) –Buenos Aires – Nova Zelanda –Austràlia – Tailandia – China – India. EL preu està molt bé 1400 GBP més taxes, ens estalviem uns 1000 € per bitllet vers els pressupostos que ens han fet fins ara. Hem quedat que ho tancarem tot la setmana que ve per telèfon…llàstima que ho hem de fer en anglès…però bé, ja ens va bé per practicar anglès.

Bé, ja vam donar la notícia als pares de’n Xevi, jo ho vaig passar molt malament, però és un pas que haviem de fer i ja està fet, s’ho van pendre força bé, però amb el disgust normal i totalment comprensible, tot i que suposo que ho entenen perfectament, tenen les pors normals i el neguit al desconegut, el mateix que nosaltres, però nosaltres hem pres la desició i ells se l’han trobada.

En fi, d’aquí a dues setmanes, a principis d’octubre els hi toca als meus pares, encara ho passaré més malament, ja que a diferència dels pares d’en Xevi, no tenen la ment tant oberta en aquest aspecte, però tinc ganes de fer-ho perque ja ha arribat un moment en el que estic patint moltíssim.