25 de febrer del 2008

BON COMIAT AMB POCATRAÇA










Estava una mica indecís per correr o no la Pocatraça, però les ganes de tornar a sentir l'emoció d'una cursa i sabent que estaria un any sense poder tornar a correr em va fer decidir. I tot s'ha de dir, va valer molt la pena. Va ser un diumenge complert tot i la manca de neu d'aquest any, l'organització s'ho va ben currar amb un recorregut alpí i força tècnic. Malgrat la meva modesta temporada m'ho vaig passar molt bé i vaig fer un bon paperet. Tot s'ha de dir per això, que jugavem a casa i teniem una afició que ens va animar molt i ens va fer treure les forces d'allà on no n'hi havien.

Així vaig poder-me despedir del meu equip TAGA TEAM i de tots aquells que encara no havia vist aquesta temporada, però que també hem suat i hem patit tantes vegades plegats. Gràcies a tots pel vostre suport i seguiu entrenant fort que la temporada està a mig fer i encara pot nevar!!!.