27 de febrer del 2009

CÀLIDA REBUDA A LA CIUTAT BLANCA DE HELSINKI

Abans de deixar Nepal enrera, vam anar a la vall de Kathmandú amb moto, només sortir de la casa de lloguers vam fer la primera imprudència, vam passar un carrer en contra direcció, per tant ens va parar un polícia, l'home estava rodejat d'unes 15 persones més, tots donaven la seva opinió...ens va demanar el carnet, però només era de cotxe i els hi vam fer creure que a Espanya si tens el carnet de cotxe també tens el de moto...i va colar!!! O sigui que ens van deixar marxar, i vam començar el nostre camí cap a Baktapur, una ciutat molt ben conservada i molt antiga, allà vam passar la nit i l'endemà vam fer camí cap a Nagarkot, on vam trobar un hotel molt i molt xulo, amb molt bones vistes, llàstima que els núvols no ens les deixaven veure massa, l'habitació era com un petit apartament on vam estar molt còmodes, pel matí resulta que era festa a Nepal i celebraven la festa de Shiva (o algu així), només sortir uns nens ens barraven el pas amb una corda, i ens demanaven diners...vam passar d'ells i vam continuar, més endavant uns altres, també els vam saltar...els tercers, ja vam acuquinar...però és que tot el camí, uns 30 kms en trobavem a cada pas, uns amb barreres més sofisticades que altres, i insistents com una mala cosa...o sigui que vam tardar més de 3 hores a arribar a Kathmandú...ja ens feia un mal el cul que no vegis!!! Vam fer maletes i l'endemà cap a Delhi...a l'aeroport ja ens esperava el de l'hotel que haviem reservat per internet i l'endemà vam agafar un taxi per tornar a l'aeroport. El vol es va retrassar 3 hores per un problema tècnic, però no ens deixaven sortir de l'avió, sort que aigua i pa si que ens en donaven, però deu ni dor...es va fer bastant llarg, finalment es va solucionar i tot va anar bé, al cap de 7 hores ja erem a Helsinki. Un cop allà vam trucar a la Sanna, una noia que vam conèixer a Cambodja i que ens va convidar a casa seva aquests tres dies, un cop a casa seva ens va dir que ens deixava l'apartament per nosaltres sols i que ella anava a casa d'una amiga...quin detall tant i tant gran!!! Un apartament mlt petit, però molt millor que qualsevol dels hotels que hem estat ultimament, tot un luxe i un detall per part seva. Com que teniem jet lag, vam anar a dormir de seguida, l'endemà la Sanna ens va fer una petita ruta turística per la ciutat, per la tarda ella havia d'anar a treballar i vam continuar visitant la ciutat, no parava de nevar, però la tranquil.la vida de la ciutat continuava com si res...ens va fer molta il.lusió veure nevar de nou, feia molt fred i fins hi tot el mar estava tot galçat, no ho haviem vist mai, tot era molt i molt bonic. Vam comprar sopar i esmorzar i li vam preparar una bona truita de patates per sopar. Han estat uns dies bastant tranquils, però ens ha encantat la ciutat, ens hem sentit com a casa...així ja ens anem acostumant a la tornada!!! Moltes gràcies Sanna!

Anònim ha dit...

hola guapos!!m'ho he passat genial seguint les vostres aventures, molta sort a la tornada. UNA ABRAÇADA GEGANT CRISTINA

Moltes gràcies per haver anat penjant al blog les vostres vivències.
Ha estat un veritable plaer poder veure-us i llegir-vos!!!

Anna i Josep Maria (Solsona)